• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інноваційна діяльність ДНЗ

Використання інноваційних технологій в дошкільному закладі

/Files/images/511171955[1].gif

- Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку "Казкова фізкультура" М.Єфименко (інструктор з фізичної культури — Власова Наталія Петрівна);

/Files/images/20161104_103148.jpg

Суть технології. Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма фізичної активності дітей – горизонтальний пластичний балет (“пластик-шоу”), що поєднує музичність, хореографічність, естетичність дійства. Його скорочені програми використовують як фізкультурні хвилинки, паузи, а також як розваги і свята. Ігрова взаємодія з дітьми реалізується в рамках ігрової теми як великої тематичної гри (макрогри), що триває протягом одного чи кількох занять. Спільна мета та сюжетна лінія містить кілька міні-ігор, ігор-вправ.

/Files/images/IMG_20170315_104131.jpg

- Система музичного виховання за допомогою імпровізаційного музикування. Автор - К. Орф (музичний керівник — Санжарова Ірина Олександрівна);

/Files/images/IMG_2781.JPG

Суть технології: сприяє розвитку креативності, творчих здібностей.

- Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Автор - В.О. Сухомлинський (вихователь – Паламарчук Світлана Миколаївна);

Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.О. Сухомлинського є його педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність. Педагогіка В.О. Сухомлинського - це педагогіка серця, яка базується на ідеї наближення навчально-виховного процесу до природи конкретної дитини. Педагог створив таку психолого-педагогічну систему, в якій усе зосереджено навколо дитини-людини, це педагогіка, побудована на утвердженні тієї філософської істини, що освіта, виховання й розвиток людини мають передбачати, передусім, утвердження гармонії розуму й серця. Уроки мислення сприяють розумовому, мовленнєвому, духовному розвитку дошкільнят і вихованню в них ціннісного ставлення до природи. Діти вчаться розуміти й любити її, починають дивитися на неї іншими очима, стають активними її захисниками. Розроблені педагогом основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є складовою частиною його цілісної педагогічної системи.

- Розвиваючі ігри Нікітіних: кубики, гра „Танграм”. Автори - Борис Павлович і Олена Олексіївна Нікітіни, класики вітчизняної педагогіки та автори ряду розвиваючих ігор для дітей (вихователь - Макаренко Тетяна Володимирівна);

- Суть технології. Методика раннього розвитку дітей, в першу чергу, базуються на відповідних дитячих іграх. За методикою Нікітіних вони повинні включати в себе спільну діяльність дитини і батьків. Вони мають великий потенціал, тому що їх можна підлаштувати під себе, під свій рівень розвитку, під свої інтереси. Кожна «Нікітінська» дитяча гра надає можливість подумати над тим, що до неї додати, як її поліпшити; така варіативність завдань заздалегідь продумана, адже вона спрямовує дитину до творчої роботи. В основному ці ігри мають форму головоломок, направлених на розпізнавання і добудови образів, інакше кажучи, на розвиток логічного і творчого мислення. Кожна гра по методиці Нікітіних є набором завдань, вирішення яких дитина шукає за допомогою кубиків (кубики Нікітіна), квадратів з картону, деталей з конструктора і т.д. Завдання, які ставляться перед дитиною, мають різну форму: у вигляді інструкції, креслення, моделі. Таким чином дитина знайомитися з різними способами передачі інформації. Завдання задаються за принципом від простого до складного і мають дуже широкий діапазон.

- Методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям. Автор – Т. Ткаченко (вчитель-логопед -Білокур Ірина Анатоліївна);

Суть технології. За цією методикою для роботи використовується аркуш картону 45х30 см, поділений на шість квадратів (за кількістю характерних ознак предмета або об’єктів чи пір року, про які потрібно розповісти). Дітей навчають знаходити головні, суттєві ознаки предмета, відрізняти їх від другорядних. Навчаючи старших дошкільників складанню описових розповідей, використовують схеми-моделі. Діти вибудовують розповідь з дотриманням послідовності та параметрів, закладених у схемах: колір, форма, величина, матеріал, частини, дії. Використання схем при складанні описових розповідей допомагає дітям засвоїти порівняння предметів не в загальній формі – чим подібні, або чим відрізняються предмети, а диференціювати порівнюючи предмети за формою, величиною, кольором тощо.

- Методика навчання читання Людмили Шелестової. Навчання читання є однією із складових мовленнєвого розвитку дошкільників. за бажанням дітей та батьків уже в дошкільному віці діти можуть навчатися елементам грамоти, т.ч. й читати.

/Files/images/IMG_2496.JPG

/Files/images/IMG_20171103_094504.jpg

/Files/images/IMG_20171103_094356.jpg

- Інноваційна технологія «Чудеса на піску»- автор Т.М.Грабенко, Т.Д.Зінкевич-Євстигнєєва (вихователі: Мякша Ірена Едмундовна, Абрамова Анжела Анатоліївна, практичний психолог Михайлюк Ольга Володимирівна);

/Files/images/IMG_2860.JPG

/Files/images/IMG_2762.JPG

Суть технології. Технологія має терапевтичний ефект, гармонійно заспокоює та розслаблює дітей за допомогою пісочного середовища, розвиває пізнавальну сферу.

/Files/images/IMG_2651.JPG

/Files/images/IMG_2693.JPG

Методика розвивального читання Л.В. Шелестової (вихователі груп "Ягідка", "Дзвіночок", "Сонечко", "Малятко" ).

Суть технології. Методика "Розвивальне читання" Людмили Шелестової не лише навчає дошкільнят читати, а й розвиває мислення, словниковий запас, дрібну моторику,уявлення про ​навколишній світ. Для вивчення однієї букви пропонується 5 — 6 завдань із використанням різних видів діяльності, із залученням ілюстративного та природного матеріалу. Кожне завдання — новий вид діяльності: малювання, вирізання, конструювання, ліплення, пересування у просторі тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 232

Коментарi