Мякша Ірена Едмундовна народилася 16 жовтня 1959 року. У 1989 році закінчила Мурманський педагогічний інститут за спеціальністю педагогіка і психологія дошкільна.
З 1992 року працює вихователем в дошкільному навчальному закладі №25 "Оленка".
Стаж педагогічної роботи 37 років.
Нагороджена грамотами:
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (наказ № 103 від 04.08.2008 р.)
Управління освіти і науки Білоцерківська міська організація профспілки працівників освіти і науки України. (2009 р.)
Головне управління освіти і науки Київської області державної адміністрації (наказ №101 від 29.06.2010 р.)
Має кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії".
За час роботи виявила високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами, методами виховання і навчання дітей дошкільного віку.У своїй діяльності Мякша І.Е.ефективно застосовує інноваційні форми і методи навчання,використовує індивідуально-творчий стиль у своїй діяльності.Систематично впроваджує передовий педагогічний досвід,бере участь у його поширенні.
Працює над проблемою :
"Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних художніх технік". (Перспективне планування з малювання, ліплення, аплікація)
Має друкований матеріал в журналі "Дитячий садок" (липень 2011 р.),"Мистецтво" (вересень,2015 )/Files/images/myaksha/291.JPG


Відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, вихователь Мякша І. Е. у своїй роботі образотворчу діяльність дітей зорієнтувала за принципом інтеграції мистецьких видів діяльності: під час ігрових вправ, на заняттях різних форм і в життєвих ситуаціях гармонійно поєднуються ознайомлення з творами живопису, читання уривків із оповідань, казок, віршів та подальша образотворчість у малюванні, аплікації, ліпленні.

Для того, щоб допомоти дітям пізнати різноманітні предмети навколишнього світу, не втративши їх багатогранних властивостей і особливостей, вихователь відтворює їх за допомогою різних технік: малювання+ ліплення+ аплікація.

У роботі з дітьми Мякша І.Е. використовує пластилінове малювання. Навіть дітям 4 - 5 - ти років легко засвоїти технологію такого "малюнка". Звичайний шматочок пластиліну в руках дитини перетворюється на предмет, гідний захоплення.

Основою кожної роботи є нескладне силуетне зображення предмета на тонкому картоні.

Шматочки пластиліну розминають для того, щоб він став мяким, а потім скочується або відщипується відповідно до задуму. Для доповнення малюнка можна використовувати воскову крейду, тоненькі палички для нанесення рельєфних штрихів. Для надання роботам дітей більшої рельєфності використовується крупа. Нескладні зображення виконані в техніці "пластилінове малювання", набувають рельєфності і приваблюють своєю оригінальністю.

Дитячі роботи на основі використання жмаканого паперу не потребують застосування ножиць. Дитина разом із дорослим розглядає зразок, будує план дій. Добирає папір за кольром, реалізує задум, узгоджуючи результат зі зразком, вносить зміни і доповнення.


Фотокалейдоскоп/Files/images/myaksha/215.JPGНе вгадаєте нізащо,хто із нас малює краще ("Пісочна терапія"-очищує нормалізує ємоційний стан,сприяє чудовим засобам для саморозвитку дитини)./Files/images/myaksha/212.JPG/Files/images/myaksha/203.JPGМи моделі складаємо,кращий спосіб обираємо./Files/images/myaksha/199.JPGКоли в оченятах цікавість горить,знання малюки засвоюють вмить (Космос)./Files/images/myaksha/196.JPGУміє кожна в нас дитина подбати добре про рослини./Files/images/myaksha/191.JPGМи про наші вмілі рученята не просто скажемо,а й виставку покажемо!/Files/images/myaksha/187.JPGМи геометричні фігури знаємо,точно їх називаємо./Files/images/myaksha/180.JPG/Files/images/myaksha/179.JPGМи скоро завершимо творчий проект-природа сама підказала сюжет (аплікація з осіннім листям). /Files/images/myaksha/218.JPG

Перспективне планування з художньо - естетичного розвитку в картинках

Досвід роботи

Театральна діяльність ДНЗ №25 м. Біла Церква можна переглянути на YouTube за посиланням:

https://youtu.be/Rv5iqUDtI7M

Кiлькiсть переглядiв: 127

Коментарi