2017-11-29
В дошкільному навчальному закладі №25 "Оленка" 29 листопада 2017 року відбулося засідання педагогічної ради з проблеми: "Супровід дитини з особливими освітніми потребами, організація роботи в інклюзивній групі ДНЗ".Педагоги дошкільного закладу обговорювали перспективи розвитку та проблеми впровадження інклюзивної освіти в ДНЗ.
Тези педради.
Сьогодні в Україні відбувається пошук нових шляхів організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Сучасні батьки розуміють, що це сприяє інтеграції дитини в суспільство та її соціалізації. З цією метою в нашому закладі створено дві інклюзивні групи . Інклюзивне навчання-це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання в загально-освітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчльно-пізнавальної діяльності таких дітей.